تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ذهب

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چقدر خدا واقعی...

 

ذهب بسمعهم و ابصارهم..

 

فکر کنید با یک پیامک ..

بینایی آدم برود..

با یک پیامک بیاید..

 

باور نمی کنم...

یک نسیمی در سقف مغز بپیچد..

و یک دفعه چشمان و فهم بینا و بینا شود...

 

و یا آدم مومنی را اذیت کند..

و نور چشمان اش برود.

 

من شدم موش آزمایشگاهی...

یعنی خدا مستقیم اعمال عمل می کند...

 

تازه می فهمم قدرت خدا را ...

 

یا خطف الله بابصارهم...

 

چقدر حفظ قرآن موثر است..

 

آدم نباید زندگی را لهو و لعب ببیند..

چون خداوند شوخی ندارد..

 

جدی است..

 

ولی انصافا این هم پیرا پزشکی، پزشک چشم و مغز و اعصاب و غیره..

این ها چگونه می توانند حال من را درک کنند..

 

چقدر قشنگ...

 

یک نسیم ..

یک دست به سقف سر...

 

یک بینایی...

یک فهم عمیق ..

 

مگر می شود..

چقدر جالب ..

یک لبخند...

 

ولی اگر نگویم اجحاف حق است...

البته ما خودمان هستیم که برای خودمان رسول انتخاب می کنیم..

 

رسول برای مملکت درون..

اینکه رسول بپذیرد یا نپذیرد با خود اوست...

 

ولی پذیرش ما ...

بینایی می آورد..

و ثبات بینایی..

 

حقیقتا نمی خواهم وارد محاده با الله و رسول الله شوم..

ترجیح می دهم سکوت کنم ..

 

آخر از یک طرف سیاهی که تمام سمت راست را گرفته از یک طرف..

این نسیم خنک که بینایی آورد از یک طرف...

 

 

 

یاحق 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۰
معرفت جو