تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حضرت عزرائیل

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هل تحس به اذا دخل منزلا؟!

ام هل تراه اذا توفی احدا..

بل کیف یتوفی اجنین فی بطن امه...

 

خطبه ۱۱۱ نهج البلاغه...

 

 

دیروز خیلی جالب بود..

من از اتاقی آمدم بیرون ..

پای ام خیس بود داشتم سر می خوردم به سر می اومدم زمین..

خشک کردم..

 

رفتم آشپزخانه آنجا کف اش خیس بود..

سر خوردم با تمام وجود و پا خوردم زمین ..

 

انگار موقع خوردن زمین ..

فردی من را گرفت ..

و با آرامش آمدم پایین ..

 

به جایی رفتم ..

آنجا خطبه نهج‌البلاغه را خواندم...

در برگشت آلزایمر گرفته بودم و راه را گم کردم...

 

بماند برگشتم ..

برادرم در استخر داشت غرق می شد...

به خاطر برقرار کردن توازن آب دو استخر ...

 

و الحمدلله زنده برگشت...

 

درس امام علی علیه السلام جالب بود...

 

اگر عزراییل بیاید ...

هیچ فردی جلودارش نیست..

 

یاحق 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۲
معرفت جو