تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بند ناف

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۴۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این هم از من به شما نصیحت...

 

من اگر روزی صاحب خانه بودم..

و می خواستم خانه ام را اجاره بگذارم...

 

می رفتم عابدترین، زاهدترین، مومن ترین مستاجر را می یافتم..

می گفتم بچه این فرد کیست ؟!

مومن است؟!

نماز خوان است؟!

محب اهل بیت است؟!

 

اگر آره ...

اگر نان این فرد سر سفره بچه من هم بیاید..

بچه ام نماز خوان می شود...

قرآن خوان می شود..

محب اهل بیت می شود...

 

 

این مدت مغزم را که نگاه می کنم..

شبیه مغز بچه مستاجر قبلی مان شده.

چهره بچه کوچک شأن مدام در مغزم تداعی می شود...

 

چون نصف رزق مان..

از خانواده ایشان تامین می شد..

 

به نظرم رزق از همه چیز مهمتر است..

 

گاهی آدم یک لیوان آب دعا خوانده و صلوات خورده پاک می خورد..

آن چنان زنده می شود و و روح جان می گیرد..

که می تواند خودش صدها نخل بکارد..

 

گاهی هم یک پارچ آب سمی و گل آلود و مرداب می خورد..

با آن یک قدم هم نمی تواند راه برود..

 

مهم حجم اب نیست..

خلوص آب است...

 

یاحق 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۶
معرفت جو