تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نفس جالب

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۵۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برای من که نفس کشیدن سخت است..

تازگی ها نفس کشیدن هم جالب شده...

 

با قلیان ..

گلاب و نعناع استنشاق می کنم..

 

خیلی جالب است..

 

وقتی داشتم دعای مبعث می خواندم..

الحمدلله الذی هدنا بمعرفته و خصنا بولایه و وققنا لطاعه....

 

باید صد بار در سجده می خواندیم..

بعد صفحه ذهن من سیاه بود..

یادم می رفت..

 

قلیان می کشیدم..

سفید می شد..

می خواندم..

 

این قدر قشنگ ...

یا وزش نسیم سفید یا سیاه ..

نسیم سفید با عطر گلاب و نعناع الحمدلله لله رب العالمین دارد..

 

نسیم سیاه و شیطانی ..

سوزش و افکار منفی دارد..

 

یعنی نفس این قدر مهم است...

سالم بودن ریه 

روی سفید بودن ذهن اثر دارد..

 

انصافا پزشکی است..

 

یعنی ریه را پاک کنم..

ذهن ام پاک می شود..

قرآن در ذهن می نشیند..

 

بیانات حضرت آقا در روز مبعث ..

برای تزکیه...

فوق العاده عالی بود...

 

با تزکیه ذهن و روح را پاک کنید..

بعد تعلیم ببینید..

 

من واقعا از صمیم قلب می فهمم حضرت آقا چه می گویند..

 

 

یاحق 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۶
معرفت جو