تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

کما و قوه واهمه

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یادم می آید کارشناسی بودیم..

با هم اتاقی ها سریال کره ای می دیدیم..

 

من این قدر غرق در دیدن سریال شده بودم..

که یک بار در خیابان..

مانع را ندیدم و داشتم می افتادم..

 

 

کلا قوه واهمه من خیلی اثرپذیری دارد..

اگر شروع کنم به دیدن سریال ..

محال است از فضای آن خارج شوم..

 

و متاسفانه زندگی خودم شده یک سریال..

یک سریال هیجان انگیز ..

و درد آور..

 

یعنی قوه واهمه ام را آن چنان درگیر کرده..

که انگار حیات نباتی دارم..

و خودم هیچ اثری روی محیط ندارم..

 

یک سری اسم و فامیل می شنوم..

روز بعد تلویزیون را روشن می کنم..

می بینم یک فاجعه ای با اسم و فامیل های من رخ داده...

 

خدایا آیا می شود از این سریال آمد بیرون..

آیا می شود این سیاهی را از روح زدود ...

 

 

احساس می کنم قدرت اش کمتر شده..

یعنی می شود پاک اش کرد..

 

من باید از این فضا خارج شوم...

 

یاحق 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۹
معرفت جو