تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چند جمله عربی

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

داروهای ام تمام شده...

تصمیم به دکتر رفتن ندارم.....

 

اصلا خواب نمی روم...

شب ها بیدارم...

 

و الحمدلله سحر دارم....

فردی عربی زبان از درون ام می گوید...

 

کیف عاهدتم....

فنعم عقب الدار....

 

اترید ان یاکل لحم اخیه....

 

مراسم عصری هم جالب بود...

علیزاده....

قاسمی...

رستمی...

امام زاده...

شاه حیدری

ملاجعفری...

 

پیامک های ..

هل و دندان پزشکی ولیعصر پارسال کرمان..

 

و حاضر غایب از نظر...

حضرت آقا...

 

باز با نگاه پر لطف و مهربان...

چشم در چشم...

 

این وسط انتظار امام زاده را هم می کشیدم...

حلقه مفقوده پیامک های ام...

 

و شیراز...

 

خواست خدا بود...

 

من با ش آه چراغ دوست دوست ام...

امنیت حرم شیراز با من است...

 

کلا امنیت حرم با من است...

 

چه حرم امام زاده صالح باشد...

و آتش گرفتن مغازه اطراف شأن چه شیراز....

 

امنیت امام زاده ها ....

 

بگذریم...

ابتلای الهی...

 

شیطان برای از پا درآوردن من چقدر هزینه می کند...

یعنی موفق می شود....

 

آن شاالله که فنعم عقب الدار...

 

یاحق 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۵
معرفت جو