تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

کشور پیشرفته

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

کشور پیشرفته....

 

به کشوری گفته می شود...

 

 

 

که در روستاهای اش..

 

مدرسه داشت...

 

 

 

و این آداب را به کشاورزان یاد می داد...

 

هر روستا...

 

یک دانشکده مهندسی کشاورزی داشت....

 

 

 

و به کار کشاورزان نظارت می شد...

 

از کوددهی ..

 

سم دهی...

 

خواندن سوره واقعه....

 

بذر کاشتن...

 

اب دهی...

 

 

 

میوه تکانی...

 

 

 

اینکه حقوق همه مشخص باشد...

 

مشاور املاک روستایی...

 

 

 

اینکه قرارداد باشد...

 

منصفانه...

 

چه فردی به فردی اجاره می دهد...

 

 

 

نحوه اب دهی چگونه است...

 

نحوه دخل و تصرفی در ملک چگونه است...

 

 

 

آب را فردی که اجازه می گیرد...

 

به محصولات خود باغ دهد...

 

یا برای محصولات خودش بردارد...

 

 

 

افت گیاهان چند نوع است...

 

چرا آفت زده...

 

 

 

محصول آفت زده چقدر ارزش دارد...

 

 

 

در نهایت سود و ضرر چگونه است...

 

 

 

نوبتی پول هر بار آب دادن را بدهند...

 

یا در محصول شریک شوند...

 

چه نوع آب دادنی...

 

آب پای هر درخت برود یا فقط ول باشد...

 

 

 

کیفیت آب دادن...

 

 

 

من واقعا روستا حوصله ام سر رفته...

 

:)))

 

 

 

از طرفی از کار فکری خسته ام...

 

از طرفی مغزم باید مشغول باشد...:)) 

 

 

 

مغزم را چه شکلی مشغول کنم...:))

 

 

 

می خواهم معلم مدرسه شوم..

 

یعنی جایی برای تدریس پیدا می شود؟؟؟

 

 

 

نکه اخلاق داشته باشم...

 

ولی دوست دارم معلم حکمت و اخلاق و آداب و قرآن می شدم...

 

 

 

لیاقت و توفیق می خواهد...

 

کلا دوست دارم فرهیخته باشم...

 

 

 

عارف واصل روحانی مجتهد عالم

 

...

 

 

 

از این بالایی ها دوست دارم بشوم...

 

 

 

به زور ؛))))

 

نه والدین عالمی، نه اساتید عالمی نه خودم عالم ام...

 

 

 

چه شکلی می شود عالم شد؟!

 

 

 

خدایا خودت با این وصله ناجور یک کاری کن...

 

من از این ها می خواهم...

 

 

 

یاحق 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۲
معرفت جو