تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

Chat GPT

جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فناوری جالبی است مثل گوگل...

مفید یا مضر..

 

آیا فکر و اندیشه مهمتر است ..

یا کدی که زده می شود...

 

الحمدلله گوگل ام تحریم ام...

یعنی می گوید کلاینت وصل نمی شود...

 

بگذریم...

وقتی مفاد آموزشی در دسترس باشد..

آدم می فهمد مثلا یک کتاب می خواند آخر ترم امتحان می دهد..

 

فارغ‌التحصیل می شود..

ولی وقتی به گوگل وصلی هزاران مقاله...

و یا هزاران انحراف فکری داری...

سراب یا آب...

ولی سیراب نمی شوی..

 

............

 

اما Chat GPT ....

جالب است یک شماره می دهی...

بعد سوالات ات را می پرسی...

 

مشخص می شود که در هر خانه ای...

هر فرد دارد روی چه نظام اندیشه ای کار می کند....

 

هر خانه چقدر تخصص دارد...

چقدر پیشرفت علمی کرده...

و چقدر پیشرفته فکر می کند....

 

بانک اطلاعات افکار ...

آدم ها را از روی سوالات شأن می شود شناخت...

 

امان از افکار اطلاعاتی من....

گاهی فکر می کنم اگر مثلا فرعون بودم...

 

آدم خطرناکی می شدم‌...

الحمدلله خداوند به هر فردی طبق ظرفیت اش امکانات می دهد...

 

کربلا جلوی روی ام است...

ولی من .....

 

مغزم در جبهه یزید است...

قلب ام پر جبهه امام حسین علیه السلام...

 

روح سیاهی در روح سفیدم آغشته شده....

سمت راست پشت سرم...

مغزم...

 

یاحق...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۶
معرفت جو