تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خط بریل...

جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من یک سوال فنی دارم...

اگر آدم به علت اعصاب نابینا شود‌‌....

 

آیا با خط بریل می تواند کار کند...

یعنی فقط چشمان اش را از دست می دهد..

 

یا فهم اش را هم...

 

بعد در سریال نیکان...

آقا پسری که مکمل خورده بود...

 

دیدش می رفت بعد فلج شد...

یعنی اعصاب بود...

 

ای کاش یکی به من می گفت چقدر این اعصاب ام خطرناک است :دی...

نمی دانم همیشه از دانشگاه حس این را داشتم...

که در سن بالا نابینا می شوم...

برای همین در یاریگران با فردی نابینا همراه شدم...

 

بعضی حس ها عجیب است...

عجیب و شدنی...

 

چه کار کنم خط بریل یاد بگیرم....

: دی...

 

من عادت دارم با وحشتناک تمرین صحنه های زندگی ام...

با شوخی و خنده بدرقه شأن کنم...

 

الحمدلله...

 

یاحق

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۶
معرفت جو