تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

فرهنگ سازمانی و دکتری

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

صادقانه بگویم..

 

از تحصیل در مقطع دکتری لذت بردم..

و مطالب زیادی آموختم..

 

گاهی آدم انتخاب می کند که به مقصد خوبی برسد..

گاهی آدم انتخاب می کند که در مسیر از دیدن مناظر لذت ببرد...

 

من دومی را انتخاب کردم..

و از هیچ کدام از تصمیم های خود ناراضی نیستم...

 

رفتم حوزه ژنتیک چون قرار بود کرونا بیاید..

آمدم بیرون چون قرار بود کرونا برود..

 

رفتم حوزه علوم شناختی..

چون قرار بود سلام فرمانده و مهر خواهر برادری و سلام یا زهرا سلام الله علیها بیاید...

 

جداب ترین دوران تحصیلی

حضور در مسیح کردستان بود و پروژه حجاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف..

 

تنها ناراحتی من..

از یک نقطه سیاه در پشت مغزم سمت راست بالاست...

که در امتداد آن در گونه سمت راست ام یک گره سیاه حضور شیطان است..

و در امتداد آن یک ندول در ریه سمت راست ام...

شاید بهتر بگویم چشم شیطان یا بهتر بگویم وسواس خناس در سمت راست چشم ام و تارگی ها گاهی سمت چپ اش لانه کرده..

 

و البته ندول ریه ای علاوه بر ریه سمت راست در ریه سمت چپ هم حس می شود..

فکر کنم دوباره باید بروم و اسکن ریه بگیرم...

 

که این ها همه حضور شیطان است...

 

وقتی حرف می زنم یک حبابی که حضور اجنه است را جلوی صورت ام می بینم..

که نمی گذارد حرف بزنم و در مغزم بالا و پایین می رود...

 

که احتمالا به خاطر نارضایتی والدین و سرپرستان پروژه هایی است که در آن ها دخیل ام...

 

من از تمام انتخاب های خود راضی ام...

حتی از انتخاب استاد راهنمای دوم ام که ترجیح می داد به خاطر مناسبات استاد راهنمای مسیحی اش من را روانی جلوه دهد...

 

ولی مجبور بودم انتخاب اش کنم...

چون باید می فهمیدم که سیاست های اسراییل در کشورم چیست...

 

باید در بدنه اش و نظام فکری اش نفوذ می کردم...

 

راستی یک مطلبی..

که اگر ناموفق شوم...

 

به اندازه ای که من مسؤل ام..

آموزش و پژوهش دانشگاه هم مسؤل است...

 

که نتواست از دانشجو و نیروی انسانی به گونه ای استفاده کند که موفق شود...

 

من بودم هر استادی را که دو دانشجوی ناموفق داشت..

از گرفتن دانشجو محروم اش می کردم..

یک دوره تربیت مربی برای اش می گذاشتم..

و بعد از اینکه دوره را می گذراند دوباره به او دانشجو می دادم...

 

امتیاز منفی برای اساتید...

شاید آن ها را در قبال دانشجو مسؤل تر کند..

 

همین!

 

یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۴
معرفت جو