تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بها و زمین

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّهُمۡ کَفَرُواْ بِٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ

فَإِن رَّجَعَکَ ٱللَّهُ إِلَىٰ طَآئِفَةٖ مِّنۡهُمۡ

فَٱسۡتَـٔۡذَنُوکَ لِلۡخُرُوجِ فَقُل لَّن تَخۡرُجُواْ مَعِیَ أَبَدٗا وَلَن تُقَٰتِلُواْ مَعِیَ عَدُوًّاۖ 

 

إِنَّکُمۡ رَضِیتُم بِٱلۡقُعُودِ أَوَّلَ مَرَّةٖ

فَٱقۡعُدُواْ مَعَ ٱلۡخَٰلِفِینَ

وَلَا تُعۡجِبۡکَ أَمۡوَٰلُهُمۡ وَأَوۡلَٰدُهُمۡۚ 

إِنَّمَا یُرِیدُ ٱللَّهُ أَن یُعَذِّبَهُم بِهَا فِی ٱلدُّنۡیَا وَتَزۡهَقَ أَنفُسُهُمۡ وَهُمۡ کَٰفِرُونَ

 

قرآن خواندن را دوست دارم..

 

فکر کنم باید دوباره بسط قرآن خواندن را راه بیاندازم..

برای خودم بخوانم اشکالی ندارد..

 

بها جالب است...

اینکه همین دنیا آدم با مال و فرزندان عذاب شود...

 

تماس های مکرر ملیحه...

زمین و آب..

سهم الارث...

 

جالب است..

همه این امتحانات ...

بعد از ترک رسول و راضی شدن به قعود بود...

 

من می گفتم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف...

می خواهند اموال آدم را طاهر و پاک کنند..

 

مثل بادام هاشم..

که شخصا گفتند که به هاشم دهم...

 

اولیای الهی که در روستای مان است...

با لباس سفید...

و موکل مسجد است...

خیلی سفید و نورانی است...

 

و این بها جالب است...

و این قعود...

و این طهارت...

 

یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۱
معرفت جو