تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

مسیح کردستان

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جمعه دوباره ترور شدم...

سینما فلسطین...

آقای غلامی..

شهید مطهری...

 

غریب..

 

پیامک های شب قبل..

امام علی علیه السلام..

 

فردا در جمع جواب سوالت را می دهم...

خیریه حضرت زهرا سلام الله علیها دستگاه اکسیژن ساز...

 

بعد پیام امام علی علیه السلام

غصه فردا را نخور..

اگر زنده ماندی روزی ات می رسد...

 

در نمایشگاه کتاب..

غرفه مقاومت...

 

در حیاط نمایشگاه مصلی..

 

خانمی که بروشور پردازش مغز داد...

رباب فتحی..

 

در برگشت هم..

که ماشین کوییک سیاه..

جای ماشین ما در پارکینگ منتظر بود...

 

به همین راحتی.....

 

آسم ام برگشت حالا چه کار کنم؟!

 

من یک دعوتی دیگر هم دارم...

یعنی ایت الله خوش وقت دعوت مان کرده...

 

تنها مطلب نگران کننده من..

این است که در روح برزخی ام...

 

یک شیطان به سمت راست روح ام چسبیده ..

و قرین است...

 

وَالَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ رِئَاءَ النَّاسِ

 وَلَا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَلَا بِالْیَوْمِ الْآخِرِ ۗۗ

 وَمَنْ یَکُنِ الشَّیْطَانُ لَهُ قَرِینًا

 فَسَاءَ قَرِینًا

 

می خواهم این را با هر دستور العملی که شده پاک کنم...

قبل از مردن...

 

تشکر

 

یاحق 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۱
معرفت جو