تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اعتماد حلقه مفقوده

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۲۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرد می خواهد خمس و زکات بدهد..

به کجا دهد؟!

به این ها اعتماد ندارم...

خودم به افراد واجد صلاحیت خمس و زکات می دهم..

 

 

فرد می خواهد به خیریه کمک کند..

اعتماد ندارد..

تنهایی هم که نمی تواند ..

برای آن گونه فقرای مدنظر کارآفرینی کند..

کلا صورت مسیله را پاک می کند...

چون ثروت زیاد می خواهد..

و نمی خواهد گدا پروری کند...

 

فرد می خواهد نماز جمعه شرکت کنند..

اعتماد ندارد..

پس باز هم شرکت نمی کنند..

 

این حلقه وسط اعتماد را چه کسی ایجاد می کند..

 

می گویند امام حسین علیه السلام می گوید حل من ناصر ینصرنی..

چرا ما باید برویم دنبال یافتن امام حسین علیه السلام..

چرا امام حسین علیه السلام در عصر حاضر..

خودشان نمی گویند هل من ناصر..

که آدم ها دور پرچم جمع شوند؟!

 

به عبارتی علم امام حسین علیه السلام برای این گونه آدم هایی..

قابل رویت نیست..

که زیر پرچم خدمت کنند..

خمس و زکات و فطریه بپردازند..

که در نماز جمعه شرکت کنند و کار علمی کنند...

 

می گویند موشک می سازند..

چه افرادی موشک می سازند..

چرا ما در پروژه های موشک سازی شرکت نمی کنیم..

کلا این ماجرا الکی است و یا اگر الکی نیست چه فردی یا افرادی می سازند که ما نمی شناسیم...

 

یعنی مردم عادی..

خودشان را از بدنه حکومت ..

 

جدا می دانند..

نه دخیل...

 

نمی دانم چرا این حرف ها را می زنند..

خب سیاست مداران..

به خاطر حفظ امنیت نخبه ها..

پروژه ها را آن چنان می شکنند..

که فردی نداند در دانشگاه دارد روی چه پروژه ای کار می کند..

 

ولی حس هویت دادن خوب است..

اینکه شما در پروژه دخیل هستید...

 

جوانان ما پیروزی می خواهند..

مشارکت می خواهند..

 

تا با نشاط...

بگویند ما ایرانی هستیم..

بگویند ما موفق هستیم...

 

حضرت آقا این حلقه اعتماد و اتصال

 و مشارکت و فهمیدن اینکه شریک هستم کم است...

 

شریک هستم در ساختن ایران اسلامی...

در پیروزی های کشورم شریک هستم...

 

و فریاد های ام را بر سر مافیای صیهونیست و آمریکا و اسرائیل می کشم..

و آمریکا و اسرائیل را تحریم می کنم...

 

همین...

 

یاحق 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۵
معرفت جو