تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلیل محکمه پسند..

شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من می دانم برای ترم پیش باید یک دلیل محکمه پسند داشته باشم..

ولی به نظرم طبق همان اختیار و مشارکت در تصمیم گیری..

می توانستم مدارک پزشکی ام را بدهم مرخصی بگیرم..

 

قبول دارم مشاوره خوب است..

ولی مهم این هست که آدم اهل اقدام باشد...

 

بعد نقشه ذهن آدم به درستی شناسایی شود..

جالب است من به دستور مشاوره ام.

اخبار نمی بینم..

ولی خانواده که می بینند خبر می دهند..

 

طهارت روحی و پاکی چشم ها خیلی خوب است..

من باید چشم های ام را از حدقه در بیاورم..

و مطهر کنم...

با آب و صابون بشورم...

بیاندازم روی بند خشک بشود...

 

در عمق نگاه ام کهکشانی است..

با سیاه چال..

که آن وسط وقتی عمیق می شوم..

آدم می میرد..

 

باید زندگی بخش بود..

 

دوران جشن تکلیف..

سلام فرمانده..

اجلاس سران بانوان..

خیلی خوب بود..

 

به قول من عرفان خوش گذرانی..

 

جالب است که من به تربیت مدرس اعتماد ندارم..

چه برسد به مشاوره شأن..

وقتی در سلامت جسم..

نامحرم شپش پیدا می کند از سر دختران..

 

از مشاوره شأن چه انتظاری است..

 

وقتی آدم یک سیستم را مشکل دار می بیند..

و سیستم خودش را بهبود نمی دهد..

چرا باید برای بهبود به خود سیستم مراجعه کند..

 

به امام رضا علیه السلام شاکی شدم از قضیه بافتن ها..

واقعه هلیکوپتر بافت پیش آمد..

 

نمی دانم شاید می خواستند..

پشت ام باشند..

 

من همان طور که بعد از پیام ها نگران امین نبودم..

مردم و خودم را به خدا سپردم...

 

ناراحت ام..

ولی آنا لله و انا الیه راجعون...

 

برای فردی که خودش در حال مرگ است چه فایده ای دارد..

من مریض ام.

به جای بهبود..

می خواهند بلاک ام کنند که بکشنم.

 

شاه عبدالعظیم علیه السلام می گوید نمی بافی..

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف محافظم اند..

 

این انسان جاهل هم مخاصمه و بلاک می کنند...

 

باید هم امام رضا علیه السلام بخواهند به پیشوازم بیایند..

 

یاحق 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۶
معرفت جو