تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

لحظه ی تحویل سال

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

بسم الله


امام جان کاش امسال سفره ی هفت سین مان به وسعت تمام جهان بود

کاش امسال خانه تکانی مان از جان شروع می شد و به جهان ختم می شد

کاش تمام تقویم های مان سال شان شمسی بود و امسال میلاد به هم رسیدن شمس و قمر بود



امام جان ای کاش همین طور که با اشتیاق به انتظار لحظه ی تحویل سال می نشستیم

همین طور هم برای آمدن شما ثانیه شماری می کردیم



امام جان ذره ای از نمازتان را درک کرده ام

باور کنید من هم اگر جای خدا بودم 

عمرا نمی گذاشتم که عزیز دلم

در این شوره زار وارد شود


ولی امام من 

بهار هم، حالِ زمستان را می داند و باز هم می آید

امام من! تمام فصل های مان زمستان شده، می شود که بیایی؟


امام جان!

کاش امسال 

با بهار شما هم می آمدید . . . . 


یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
معرفت جو