تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حرف و باد و سوره حج

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بسم الله


فکر می کنم سوره حج یک سوره هست کاملا درباره ولایت پذیری

و در مورد اینکه برخورد افراد با رسول خدا چیه

آخر سوره هم حرف از دین حضرت ابراهیم (علیه السلام) هست و اختلاف در امر ولایت پذیری

(آیات 69 و 78 سوره حج)

.

.

روزنامه ها رو در دکه های روزنامه فروشی

با کش سفت می کنن

تا باد اون ها رو نبره

.

.

.

اون وقت همین حرف ها و همین روزنامه ها می شن مایه نزاع و دعوا

حرفی رو که برای اینکه باد نبره باید با کش بی ارزش نگه اش داشت میشه اسباب دعوا

.

.

دلم حضرت سلیمانی (علیه السلام) ای می خواد که به هدهد بگن

سننظر اصدقت ام کنت من الکاذبین . . . . 

 .

.

نمی دونم چرا ما بشر این قدر به حرف بها می دیم در حالی که خدا می گه: 


یا ایها الذین ءامنوا! لم تقولون ما لا تفعلون؟؟؟ کبر مقتا عند الله ان تقولوا ما لا تفعلون (آیات 2 و 3 سوره صف) 

یا ایها الذین ءامنوا! ان جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا علی ما فعلتم نادمین (آیه 6 سوره حجرات)

و من الناس من یجادل فی الله بغیر علم و لا هدی و لا کتاب منیر (آیه 8 سوره حج و بخشی از آیه 20 سوره لقمان)

و من الناس من یعبد الله علی حرف (بخشی از آیه 11 سوره حج)

و من الناس من یشتری لهو الحدیث لیضل عن سبیل الله بغیر علم و یتخذها هزوا اولئک لهم عذاب مهین (آیه 6 سوره لقمان)

یدعوا من دون الله ما لا یضره و ما لا ینفعه (بخشی از آیه 12 سوره حج)

یدعوا لمن ضره اقرب من نفعه (بخشی از آیه 13 سوره حج)

.

.

.

و بسی آیات دیگر


یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۱
معرفت جو