تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بسم الله


و یا قوم

لا یجرمنکم شقاقی                                                                مبادا ستیز شما با من سبب شود

ان یصیبکم مثل ما اصاب قوم نوح او قوم هود او قوم صالح         که . . . . 


و ما قوم لوط منکم ببعید 


جالبه شاید خدا می خواد بگه شما دیدین آخر عاقبت قوم لوط که شروع کردن به امری که تا حالا سابقه نداشته چی بود

دیدین در جواب اون روی خوش نشون دادن رجال به رجال که ازش نهی شده بودین چه شکلی گزینه هاشون روی میز بود

بابا بی خیال . . . .این بار دیگه از اموال مردم نکاهید . . . .


و استغفروا ربکم

ثم توبوا الیه

ان ربی رحیم ودود


........................................


جواب قوم


قالوا یا شعیب 

ما نفقه کثیرا مما تقول      یعنی ما فقه نمی کنیم اکثر چیزهایی رو که می گی

و انا لنراک فینا ضعیفا        و تو رو در بین خودمون ضعیف می بینیم


و لو لا رهطک                و اگر آن چند تن از خویشاوندانت که نزد ما محترمند نبودند

لرجمانک                        حتما تو را سنگسار کرده بودیم


و ما انت علینا بحفیظ      جالبه حرف خود حضرت رو به خود حضرت تحویل می دن :(


آخه یکی نیست به شون بگه خب شما فقه نمی کنید ولی فقیه که کارش تفقه هست به حرفش گوش بدید دیگه

بنده خدا حضرت شعیب (علیه السلام)

جالبه حضرت شعیب (علیه السلام) هم اقوامی داشتن که نزد قوم محترمن


............................................

جواب حضرت 


قال یا قوم 

ارهطی اعز علیکم من الله        یعنی آیا  خونواده من عزیزترن یا الله

واتخذتموه وارءکم ظهریا؟؟؟        


ان ربی بما تعملون محیط


..........................................


و یا قوم 

اعملوا علی مکانتکم          شما در جایگاه خودتون عمل تون رو بکنید

انی عامل                          من هم عمل خودم رو می کنم و دست از کارام بر نمی دارم :)


......................................

این جا جالبه دو گروه رو قرار هست قوم بشناسن


یکی گروهی که عذاب بهش می رسه

یکی گروهی که دروغ می گه و بعدا دورغ گو بودنش هویدا می شه


سوف تعلمون من یأتیه عذاب یخزیه  

و من هو کاذب


وارتقبوا 

انی معکم رقیب


یاحق




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱
معرفت جو