تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود . . . .

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

بسم الله


آقای من دل خسته ام

در انتظار وعده ام

آیا شود که دسته ات

از کوی ما نیز بگذرد؟؟؟؟؟؟؟


آقا دلم بگرفته است

از روزگارم 

از خودم

از روح و جانم خسته ام


آقا قرارم یادم است

اما دلم بشکسته است


آقا هنوزم دارم امید

آیا قبولم می کنی

خاک و غبار روح را

آقا تو پاک می کنی؟


آقا قرارم یادم است

اما دلم بشکسته است

آقا پناهم می شوی


اذن دخولم پاکی است

شستن ز جان خاکی است


آقا تو پاکم می کنی

اذن دخولم می دهی؟


من هم چنان لب تشنه ام

از جان خود دل خسته ام


آقا گذار می کنی

بر جان و روح خاکی ام؟؟؟؟


آقا به جان اکبرت 

آقا به جان اصغرت

آقا به جان ساقی لب تشنه ات

آقا شفایم می دهی . . . .


در پناه حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
معرفت جو