تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ینقلب علی عقبیه و نقشه گنج :)

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

بسم الله


جالبه در پست عید غدیر و راز تغییر قبله

دلیل عوض شدن قبله آیه زیر بود:


و ما جعلنا القبله التی کنت علیها

الا لنعلم من یتبع الرسول

ممن ینقلب علی عقبیه

(بخشی از آیه 143 سوره بقره)


جالبه حالا وقتی پیامبر (صل الله علیه و آله)

می خوان از دنیا برن 

خدا به شون می گه

مردم نباید دوباره به زمان جاهلیت برگردن

داریم


و ما محمد الا رسول 

قد خلت من قبله الرسل

افان مات او قتل 

انقلبتم علی اعقابکم؟؟؟؟؟


و من ینقلب علی عقبیه

فلن یضر الله شیئا

و سیجزی الله الشاکرین

(آیه 144 سوره ءال عمران)


جالبه خدا خیلی خیلی باهوشه :)

یعنی با آوردن یه سری عبارات مشابه

در جای جای قرآن

حرفاش رو به ملت گفته 


یعنی حرفاش رو تو قرآن پخش کرده

بعدش همش آدرس داده 

یعنی کدگذاری کرده در حد تیم ملی

بعدش که کدها رو کنار هم بذارین

تازه می فهمین خدا چی می خواسته بگه


مثلا اول حرف از اسلام حضرت ابراهیم (علیه السلام)  زدن

بعدش تغییر قبله و دلایلش

و تهش دلیل تغییر قبله رو اتمام کردن دین گفتن


بعدش حرف از واقعه غدیر خم و اتمام شدن دین در این روز

بعدش به پیامبر (صل الله علیه و آله) گفتن شما که از دنیا بری

باز امکان برگشتن از دین هست

و این دفعه ملت باز هم باید قبله جدید بعد از تو رو بپذیرن

که حضرت علی (علیه السلام) باشه

و اگه نپذیرن ضرر کردن


یعنی با عبارات "لاتم نعمتی علیکم" و "اتممت علیکم نعمتی"

و "ینقلب علی عقبیه" خوب مفهوم رو رسوندن 

 

مثل نقشه های گنج که چند تیکه ان و هر تیکه اش یه جا مخفی هست :)

بعدش باید نقشه ها رو کنار هم بذاریم

تا به گنج برسیم


من عاشق خدا هستم :) . . . . 


حالا جالبه که جز اسلام هم از کسی دینی پذیرفته نمی شه


و من یبتغ غیرالاسلام دینا

فلن یقبل منه

و هو فی الاخره من الخاسرین 

(آیه 85 سوره ءال عمران)


خدا داند

و هر چه خدا خواهد

در پناه حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
معرفت جو