تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

از عرفه تا کربلا

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ب.ظ

بسم الله


در بولتن خبری شماره یک بسیج خوندیم که 

سیر انسان کامل در چهار سفر رخ می دهد: 

1. سفر انسان از خود به خدا

2. سفر انسان همراه خدا در خدا (یعنی شناخت خدا)

3. سفر انسان همراه خدا - نه به تنهایی- به خلق خدا

4. سفر انسان همراه خدا در میان خلق خدا برای نجات خلق خدا


حاج آقا روحی هم هفته پیش گفتن تا خدا 27 گام وجود داره


در درون یابی که داشتیم

در نگاه اول، با توجه به مطالب وبلاگ مون ما در گام شناخت خدا هستیم

در نگاه دوم، باز هم با توجه به وبلاگ مون در گام 8 به سر می بریم و هنوز 19 تا مونده


خلاصه ما وسط یه بازی هستیم که هنوز مراحل بسیاری مونده تا پیروزی نهایی

ولی گذر از این مراحل چه مدت طول می کشه؟

یه سال، دو سال، یا شایدم 12 سال . . . . 


عزیزم برای امام حسین (علیه السلام) جونم

فاصله عرفه تا کربلا  فقط یک ماه بود

آخه عرفه واقعا عرفه ای بود برای ایشون

هرچند ایشون از بدو تولدشون در عرفه بودن . . . . . 


آیا ما هم لیاقت کربلایی ای شدن رو داریم؟؟؟؟؟؟؟

ما عرفه رو در حد عقل خودمون درک کردیم

و عظمت کربلا رو هم باز در حد عقل خودمون

ولی دوست دارم همین معرفت به عرفه در همین حد هم 

یه کربلایی داشته باشه برای خودش . . . . . 


خدایا مشتاق دیدارم

ولی لایق دیدار، نه. . . . 


خدایا همواره به من نعمت هایی داده ای که لیاقت داشتنش را نداشته ام

ولی هر بار امیدم و امیدواری ام به دوستی ات من نالایق را لایق نعمت می کرد

کردگارا همواره به تو امید دارم

می دانم که نا امیدم نخواهی کرد. . . . 


کردگارا عاشق قربانی شدنم

پذیرایم هستی؟ . . . .


قبول، من بد 

ولی تو به خوبی خود از بدی قربانی ات درگذر . . . .


کردگارا حلم بعد از علمت را به خوبی می دانم

عاشق مرام دوستی ات هستم

مرا پذیرا باش


یا هو


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
معرفت جو