تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اثبات تئوری مستحب و واجب

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ
هههه....جالبه یعنی من از رو نمی رم . . . 
موضوع آزمایش: تأثیر نماز شب به عنوان مستحب و تأثیر نماز صبح به عنوان واجب روی گناه نکردن و زیبا بودن روز 
مواد مورد نیاز : دو عدد روز، یک عدد نماز شب، یک عدد نماز صبح و یک آدم سحرخیز :)
فرضیات: این آزمایش به صورت تصادفی و غیر داوطلبانه انجام می شه یعنی طرف خودش قصد انجام این آزمایش رو نداره ولی دور از جون به خاطر شرایط یه دفعه پیش می یاد و فقط تحلیل نتایج آزمایش داوطلبانه انجام می شه
شرح آزمایش: یه شب دور از جون قبل از نماز صبح اون آدمه خواب می مونه و نماز شبش قضا می شه
یه شب دیر می خوابه ولی چون می دونه نمی تونه قبل از نماز صبح نماز شبش رو بخونه همون جور خوابیده یه نمازی می خونه . . . و چشمتون روز بد نبینه گوشی رو یادش می ره بذاره و وقع ما وقع . . . 
نتیجه آزمایش : توی روزی که نماز شب نخونده اولا می تونه قضاش رو بخونه و خدا به همون قضا هم پیش فرشته هاش افتخار می کنه و تلفات کمی داره ولی توی روزی که نماز صبحش قضا بشه همین جور از آسمون و زمین براش بلا می یاد . . . . از جمله پیش نرفتن ارائه، تشکیل شدن کارگاه که از نوادر بود در کلاس درس و پریدن نمره و جشن نرفتن و افسردگی مضمن . . البته خدا تا آخر شب رحم کنه مثلا نمیریم . . . 
خلاصه . . . .نکنید این کار رو با خودتون . . . این نماز صبح دو رکعتی خیلی خیلی ارزشمنده . . . اصلا باورم هم نمی شه خدا چه قدر بزرگه که هیچی به رومون نمی اورد . . .
خدا برای اینکه این چیزا رو به ما یاد بده چه آزمایشات سختی می کنه . . .و واقعا هیچ وقت این جوری به ارزشش پی نبرده بودم یه چی می گم یه چی می شنوین . . . 
در پناه حق
همه رفتن جشن :( حقمه :( 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱
معرفت جو