تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اداره ی مخابرات خدا

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

خیلی جالبه دقت کردین عید که میشه و می خوایید اسمس بزنید مخاطباتون به چند دسته تقسیم می شن

دسته ی اول آدمایی هستن که شما می دونید که اگه بهشون اسمس بدید جوابتون را می دن بسته به این که وسیله ارتباطشون با شما چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ قلبی بهشون نزدیک باشه دیر یا زود جوابتون را می دن مثلا اگه گوشیشون تو ایام تعطیلات دور از خودشون باشه و یا اوضاع احوال جوی بینتون کمی تا قسمتی ابری باشه دیر جواب می دن . . . .

دسته ی دوم آدمایی هستن که برای شما عزیزن و شما می دونید که این بشر اصلا قرار نیست بهتون جواب بده ولی خب شما ابراز ارادتتون را می کنید شاید که حداقل با یه جواب سلام یه دعای سلامت براتون بکنن :) . . . .

دسته ی سوم هم که اصلا یا نسبت بهشون بی تفاوتین یا اوضاع طوفانیه که اصلا کاری به کارشون ندارید . . . 

....................................................................................................................................................................................

حالا خدا را داشته باشین عزیزم . . . . 

خدا و بنده هاشون همه قصشون همین شکلیه با این تفاوت که خدا نسبت به هیچ کی بی تفاوت نیست و اتفاقا هم به اونایی که اوضاع طوفانی دارن هم به بقیه رزق می ده و هیچ کی را به حال خودش نمی گذاره . . . .

آدمای خدا بعضی هاشون اصلا یادشون نیست خدایی هست و خدا مطمئنه که قرار نیست اینا شکری کنن . . . . 

بعضیا سیماشون قطع و وصل میشه و امید هست که دور یا نزدیک جواب خدا را بدن . . . .

بعضیا هم مثه امام ها یا دوستای خدا همیشه صاحب خونه را می شناسن و وسیله ی ارتباطی شون را چه فیزیکی و چه قلبی هیچ وقت از خودشون دور نمی کنن . . . واسه همین توی اداره مخابرات خدا کار می کنن و خودشون وسیله ی اتصال و ارتباطاتن بسته به درجه ی نزدیکی بعضیاشون سیمن بعضیاشون کارمند اداره ان بعضیاشون خازن و کارت و . . . . بعضیاشون هم رئیس اداره . . . .

..................................................................................................................................................................................

تازه خدا از این هم مهربون تره چون وقتی می خواد در یه سطح مشخصی روزی بده مثلا اکسیژن و خاک و . . . که حیاتین نگاه نمی کنه تو لیستش که ببینه دفعه ی قبلی که جواب داد و کی نداد آخه خدا که مثه ما نیست یعنی اصلن براش مهم نیست کودک ما هم برای همین به ما می گه وقتی پیام می دی حداقل این رو از خدا یاد بگیر و هم دلیوریت و هم صندوق خروجیت را پاک کن که نه یادت بمونه به کی اسمس دادی و نه چیزی :) . . . خدا این کودک ما را برامون حفظ کنه . . . 

....................................................................................................................................................................................

سطح دسترسی هم جالبه هر چی خدا برات بیشتر اهمیت داشته باشه و داده ها کم اهمیت تر و رازدارتر باشی خدا سطح دسترسیت را بیشتر می کنه مثل معلمی که نمره ی یه عالمه دانشجو می یاد زیر دستش ولی چون خدا می دونه که اون عزت بندش براش اهمیت داره و پرده دری نمی کنه میشه امین سوابق تحصیلی، یا این آدمایی که تو اداره آموزش کار می کنن و . . . . واقعا این جور جاها آدم باتقوا و مدبر می خواد . . . . 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۶
معرفت جو