تفسیر محبت

سنگ نوشته

تفسیر محبت

سنگ نوشته

مشخصات بلاگ

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شعر و آدما :)

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۳۹ ب.ظ

خیلی جالبه بعضی وقتا خودمون هم معنی شعرامون را نمی فهمیم :) 

ای امامم من به اذنت آمدم/ کعبه ای تو من به گردت آمدم

شوط اول را در ازل گردیده ام/ شوط دوم را در سرای بی سرایان دیده ام

شوط سوم را در خفای این و آن/ در دلم در طواف کعبه ام گردیده ام

شوط چهارم شوط پنجم تا به شش کفتری بودم و خود بر مشهدت گردیده ام

جان جانان آمدم تا جانم دهی/ مرغ فهمم را به لطفت پر دهی

تشنه ام ساقی! مهر تو سیرابم کند/ دیده ام را نور رویت وا کند

آن دمی کز پا به سر بینا شوم/ من ببینم روی ماهت با دلم

شوط آخر را به دل برپا کنم/ عهد معهودم به سر اجرا کنم

کاش گویم بار دیگر یک بلی / در جواب آن سؤال اولی

........................................................

رفتیم کتاب آداب صلاه را هم امانت گرفتیم خیلی باحاله تو تشهد می گیم اشهد ان محمد عبده و رسوله امام (ره) گفته بودن  یعنی پیامبر (ص) اول عبد خدا شدن بعدش خدا رسولشون کرد یعنی مثله همون وفا دیدن خدا و قبول کردن :)

 ........................................................

این روزا سرمون شلوغه داریم تمرین فازی می نویسیم یه چیزایی تو مایه ریاضی دوم دبیرستانه ولی دکتر خیلی ماهه اول کتابش نوشته 

چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد/ نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

هر آب روی که اندوختم از دانش و دین/ نثار خاک ره آن نگار خواهم کرد

فهمیدیم یکی دیگه از دکترای دانشکدمون هم همیشه نماز جماعتا می رن مسجد دانشگاه :)

یه دکتر سیدی هم داریم که اوشون هم خیلی منضبط و دقیق و فهمیده ان البته یکی دیگه از اساتید هم که خدای تواضعن و یکی دیگشون خیلی خوش اخلاقن و هر وقت آدم ها را می بینن کلی سلام و حال احوال پرسی می کنن :)

خدایا شکرت که این همه آدم خوب روی دنیا وجود داره

اللهم ارنی الاشیاء کما هی . . . .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۹
معرفت جو